התראות
נקה הכל
האם ה-AI הוא בועה?
כותב הנושא 27.06.26 9:48
חברות הענק שמחזיקות את המדדים האמריקאיים לאחרונה בתיקון, לתוך החוויה הונפקה ספייס X שעדיין לא מייצרת הכנסות משמעותיות, לפי שווי מטורף של למעלה מטריליון, וחברות AI נוספות לפני הנפקה. האם הצמיחה נראית רגילה וטבעית או שיש התרחשויות, מאיפה מגיעים כל הכספים האלה? האם זה שייך לעולמות הקריפטו?