פעם אחת ולתמיד: ברוטו/נטו למשקיע הפרטי !!!
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י elade, לפני 14 שנים
חברות לקראת הסדר/פירוק-האם שווה להכנס ( דלק נדלן,יפאנאוטו,אמפל ,אידיבי ועוד
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י pirate, לפני 14 שנים
אז מה בעצם עושים באגחים בימים כמו אלו?
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י pirate, לפני 14 שנים