המדד ביום המסחר האחרון התנהל בעצבנות אבל סגר ללא שינוי, שוב עם קפיצה בדקות האחרונות.
זה בלט במיוחד על רקע הסנטימנט השלילי בעולם כשת"א רגילה כי המעוף מנצח הכל.
זה עבד עד היום אבל לדעתנו הסיפור צפוי להשתנות או לכל הפחות להיעצר.
ת"א תפתח בירידה של 1% אבל אם החוזים יוסיפו לאבד גובה או אפילו להשיאר ברמות הללו , יש כאן הזדמנות לונג סקוויז הסטורית שלא ראינו דוגמתה מזה שנים. השוק מתוח מדי, תיקן עצמו (בניכוי הזינוק של 4.5% בשבוע שעבר) כמעט על בסיס יומי ובקושי רב הצליח להימלט מהטיריטוריה השלילית.

הנחת העבודה של הציבור היתה מלחמת פרס – מסתיימת מהר, בנצחון ובדחיפת הכלכלה. מה שהוערך בימים נדמה כעת כשבועות ולכן אנו מצפים לראות בימים הקרובים מחיקה של מרבית העליה שביצענו בשבוע החולף, ולהזכירכם מדובר על 5% במצטבר.
אם עד כה לא חששנו לכתוב PUT חודשי, וגם האסטרטגיה ביום המסחר האחרון תמכה בכך, הרי שהבוקר ועד הודעה חדשה אנו עוברים לכתיבת CALL חודשי.
יתרה מכך, אנו גם רואים מצב תקבול שלילי = אפשרי לקנות PUT חודשי סביבות 4280 חודשי וכתיבת 4280 שבועי. התקבול יהיה זניח אבל ירידה נוספת של אחוז ביחס לפתיחה והתשואה פנומנאלית.
יש להניח כי סטית התקן תקפוץ ולכן אנו בעיקר מחפשים לבחון דולר – האם מתיצב מעל 3.12? וסטיה – האם עולה ביותר מ 20% ביחס לסגירה בשני.
הנעלם הגדול והפוטנציאל האמיתי לתנועה מטה – כיצד הציבור יתנהג. עד כה הציבור חווה רק עליות ותיקן באופן עקבי. ככל והקרנות היום יתנהלו אחרת אנו כבר נוכל להסיק מכך שמתחיל גל מימושים לכל הפחות עד שסיום המלחמה יראה באופק.