ביוסל נסחרת בדיסקאונט של כ- 34% על אחזקותיה לא שווה קניה?
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י דמי כיס, לפני 16 שנים
בדרך חזרה לתחתית 666 בs@P כלומר הv השני של הw
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י slalom, לפני 16 שנים
מספר מניות מעניינות מאוד שנכנסו לי לתיק
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י amirc, לפני 16 שנים
שתי מניות ששמתי עליהן עין - אודה להערות והארות
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י zerez, לפני 16 שנים