התראות
נקה הכל
קנית אגח
כותב הנושא 6.01.10 16:17
היי רם!
האם [BstockB='1082379'] טאואר [/BstockB] אג'ח ב' כדאי לרכישה, למרות הסחירות הנמוכה?. אגב מתי מתנהל המסחר?
קנית אגח
6.01.10 16:37
אפי שלום,
נתוני אג'ח ב' טובים, אך הבעיה איתו שהוא דל סחירות,כלומר: לא נסחר ברצף אלא בשלבי פתיחה / סגירה בלבד.
(ואגב, הוא צמוד לדולר).
קנית אגח
7.01.10 21:31
אפי,
בדקתי מצב להיום [BstockB='1082379'] בטאואר [/BstockB] ב',
עיסקה אחת 'אדירה' בסך 411 ש'ח
(והיא היתה שלי 🙂 ).
בסגירה ניסיתי למכור משהו ונכשלתי.
נדמה לי שזה עונה על שאלתך ו/או מחזק את תשובתי.
כל טוב.
קנית אגח
8.01.10 1:53
מה אין הודעה במאיה ??
:d :d :d :d