אבי121
קבוצה: רשום
הצטרף: 23.02.26
כותרת: משתמש מוערך
1
מעקב
|
Re: מדיגוס חלום או השליה בפורום מניות (מקצועי) |
לפני 16 שנים | |
|
Re: לג'קי או אביאל - AIG. מבקש עזרה ליישם המלצת השחקן. בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 16 שנים | |
|
Re: פרידה בפורום ראשי |
לפני 16 שנים | |
|
Re: GBP/CAD בפורום מטח וסחורות |
לפני 16 שנים | |
|
Re: בדרך חזרה לתחתית 666 בs@P כלומר הv השני של הw בפורום מניות (מקצועי) |
לפני 16 שנים | |
|
Re: לג'קי ואביאל בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 16 שנים | |
|
לג'קי ואביאל בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 16 שנים | |
|
Re: מטעמיו של סללום מצמדים שונים וסחורות שונות.פוזיציות מעור... בפורום מטח וסחורות |
לפני 16 שנים | |
|
Re: תא 25 בפורום מטח וסחורות |
לפני 16 שנים | |
|
Re: אביאל איפה אתה - אני מצפה שתיתן איתותי הגנה על תיק בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 16 שנים | |
|
Re: למה החלטתי ללכת על זהב בפורום ראשי |
לפני 16 שנים | |
|
Re: ג'קי ואביאל מה קרה לפורום? בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 16 שנים | |
|
Re: בדרך חזרה לתחתית 666 בs@P כלומר הv השני של הw בפורום מניות (מקצועי) |
לפני 16 שנים | |
|
שערוריה בהתגלמותה-כתבה בפורום ראשי |
לפני 16 שנים | |
|
Re: מנית בזן בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 16 שנים |