אבי121
קבוצה: רשום
הצטרף: 23.02.26
כותרת: משתמש מוערך
1
מעקב
|
פסימיות מהבויידם בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מחר מרחץ דמים בבורסה!!!!! בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מחר מרחץ דמים בבורסה!!!!! בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מזכיר- אמרתם תחרות לאסט' ביוני. בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מזכיר- אמרתם תחרות לאסט' ביוני. בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: סנופי פיתחה מגמה מינורית יורדת בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מזכיר- אמרתם תחרות לאסט' ביוני. בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: עדכון מדד המעוף 31.5.11 בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: אני נכנע! אינני מסוגל לנצח את המדד! שלום ולא להתראות. בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: הימורי פקיעה בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: הפורום הזה מאכזב. חבל... יש כאן קהל נהדר ללא מענה ותפעול בפורום אגח |
לפני 15 שנים | |
|
יצא המרצע(איזמל) מן השק בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: צאט 17.5.11 בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: אינטרנט זהב +בזק בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: למה יש ירידות אם הנתונים סבירים ומשיגאן חיובי? בפורום ראשי |
לפני 15 שנים |