אבי121
קבוצה: רשום
הצטרף: 23.02.26
כותרת: משתמש מוערך
1
מעקב
|
Re: מעוף - מבט רחב, והדימיון הרב לשנת 2007 בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: אורדרנט - מגדל .......... המערכת תקועה ............. בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: העליות היום????!!!! בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: עדכון מדד המעוף 12.6.11 בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: עדכון מדד המעוף 12.6.11 בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: אגחים של פטרוכימיים- מה קורה שם????? למה מתרסקים ??? תשו... בפורום אגח |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מניית טאואר... בפורום מניות (מקצועי) |
לפני 15 שנים | |
|
Re: נקודות היפוך ללונג נכון 10.6.2011 בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: המקרה עם שמעון בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: צאט 9.6.11 בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מחר מרחץ דמים בבורסה!!!!! בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: שלום חברים וחג שמח בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מניית חברה לישראל - ניתוח טכני בפורום מניות ומדדים wall street |
לפני 15 שנים | |
|
Re: מה אתם אומרים יום חמישי מפולת??? בפורום ראשי |
לפני 15 שנים | |
|
Re: לאלון ולחברות וחברי הפורום חג שבועות שמח! בפורום אגח |
לפני 15 שנים |