התראות
נקה הכל
תיק השקעות
כותב הנושא 20.11.09 19:04
שלום שחקן.
זה התיק שאני מחזיק כרגע (רובו ברווח):
אלביט מערכות(בהפסד). [BstockB='230011']
בזק.[/BstockB] [BstockB='1083484']
פרטנר.[/BstockB] [BstockB='1101666']
בבילון.[/BstockB] (בהפסד)
מבנה תעשיה.
נטויזן.
כלל ביטוח.
מגדל הודו.
קסם שורט נדל'ן.
האם להמשיך להחזיק את המניות הנ'ל?