התראות
נקה הכל
סקירה של 7.3 תועלה הלילה בשל לחץ על האתר
כותב הנושא 7.03.10 19:39
עמכם הסליחה
סקירה של 7.3 תועלה הלילה בשל לחץ על האתר
7.03.10 20:11
רק לצורך תיקון העברית החשובה גם לשחקן,
יש לומר: 'הלילה' או 'הערב' אבל אין לומר 'היום בלילה'.
סקירה של 7.3 תועלה הלילה בשל לחץ על האתר
כותב הנושא 7.03.10 20:20
תודה
סקירה של 7.3 תועלה הלילה בשל לחץ על האתר
7.03.10 20:47
רק לצורך תיקון העברית החשובה גם לשחקן,
יש לומר: 'הלילה' או 'הערב' אבל אין לומר 'היום בלילה'.
סחטיין על הדקדוק
תודה
סחטיין על הסבלנות :d
סקירה של 7.3 תועלה הלילה בשל לחץ על האתר
8.03.10 7:49
באיזה לילה ? בשני בלילה?
סקירה של 7.3 תועלה הלילה בשל לחץ על האתר
8.03.10 8:07
גם כאן נגמר הלילה