חושבים שיצא מזה משהו?
כתבה בגלובס:
חברת יוניון פנוסה הספרדית מנהלת מגעים עם השותפויות של מאגר 'תמר' (נובל אנרג'י, אבנר, דלק קידוחים
| ( | 2,000 | |
-0.15% | ) |
| ( | 73.7 | |
+0.27% | ) |
) לרכישת כ-20% מהגז הטבעי שמופק במאגר.על דבר המגעים דווח כבר עם פרסום הדוחות השנתיים ל-2013 של השותפויות.אם ייחתם הסכם מול 'תמר', הגז הטבעי שיסופק מישראל ישמש להפעלת מתקן [BstockB='704015'] יצוא [/BstockB] הגז הטבעי הנוזלי של יוניון פנוסה ו-ENI האיטלקית במצרים.חתימה של חוזה עשויה להכניס לשותפויות 'תמר' כ-1.3 מיליארד דולר לשנה.היקף הגז הטבעי במאגר 'תמר' עומד על כ-10 TCF.

