גרוס
קבוצה: רשום
הצטרף: 23.02.26
כותרת: משתמש מכור
2
מעקב
|
הקריפטו כאן בשביל להשאר, השאלה באיזה שער.. בפורום מטח וסחורות |
לפני 8 שנים | |
|
היי חיפושית,
יש נקודת כניסה טובה? בפורום ניתוח טכני |
לפני 8 שנים | |
|
אני מהמר על הגלום ועם זה נכנס לפקיעה בפורום ראשי |
לפני 8 שנים | |
|
תודה רבה שחקן בפורום שחקן מעוף |
לפני 8 שנים | |
|
כתבה מעניינת כי פשוט מאוד נכונה בפורום ראשי |
לפני 8 שנים | |
|
יש?!?! קידוחי הנפט בלווייתן צפויים להתחדש ב-2019 בפורום גז ונפט |
לפני 8 שנים | |
|
תודה רבה על הסקירה שחקן בפורום שחקן מעוף |
לפני 8 שנים | |
|
בהלת המשקיעים מהנפקות האגח של חברות נדלן אמריקניות בפורום אגח |
לפני 8 שנים | |
|
טבע בפורום מניות (מקצועי) |
לפני 8 שנים | |
|
סיבה טובה לא לסמוך על ממשלה ולדאוג לעצמכם בפורום ייעוץ פנסיוני וביטוח |
לפני 8 שנים | |
|
מה אומרים על אגח WIX?? בפורום אגח |
לפני 8 שנים | |
|
אופציות על ביטקוין זה רעיון מעולה!
הייתי פותח שורט.. בפורום מתחילים |
לפני 8 שנים | |
|
מחזיקים בתעודת סל? בקרוב היא תהפוך לקרן בפורום תעודות סל |
לפני 8 שנים | |
|
תודה על העדכון
בהצלחה לפוקעים בפורום ראשי |
לפני 8 שנים | |
|
תודה רבה שחקן,
מה לגבי מדד הנדלן? לונג? בפורום שחקן מעוף |
לפני 8 שנים |