גרוס
קבוצה: רשום
הצטרף: 23.02.26
כותרת: משתמש מכור
2
מעקב
|
תודה רבה שחקן!
עוד אסטרטגיה מוצלחת באפס ניהול בפורום ראשי |
לפני 6 שנים | |
|
האם זמן טוב להכנס??? בפורום מטח וסחורות |
לפני 6 שנים | |
|
תודה רבה שחקן!
הפעם נכנסתי גם, סגרתי רק עכשיו - 530 שח מבורכ... בפורום ראשי |
לפני 6 שנים | |
|
תודה רבה על הסקירה שחקן
אפשר התיחסות לזהב? בפורום שחקן מעוף |
לפני 6 שנים | |
|
יצוא משמעותי של גז טבעי הכרחי ליציבות הענף בפורום גז ונפט |
לפני 7 שנים | |
|
תודה רבה שחקן,
אפשר התייחסות לזהב? בפורום שחקן מעוף |
לפני 7 שנים | |
|
שחקן מפגיייייז!
תודה ענקית! אסטרטגיה ליגה! בפורום ראשי |
לפני 7 שנים | |
|
תודה שחקן!
כמו תמיד, כיף להשכיל מהסקירות שלך! בפורום שחקן מעוף |
לפני 7 שנים | |
|
תודה רבה!
שדרוג מטורף ומבורך:thumbs-up: בפורום ראשי |
לפני 7 שנים | |
|
מלחמת הסחר - משפיעה גם על ישראל בפורום ראשי |
לפני 7 שנים | |
|
סחתיייייייייייייין
לא יודע איך פספסתי את האסטרטגיה הזאת.. בפורום ראשי |
לפני 7 שנים | |
|
תודה רבה על הסקירה שחקן בפורום שחקן מעוף |
לפני 7 שנים | |
|
תודה רבה שחקן!
מתי זמן טוב להכנס לזהב? בפורום שחקן מעוף |
לפני 7 שנים | |
|
קמעונאיות בפורום מניות (מקצועי) |
לפני 7 שנים | |
|
שאלה של מתחיל בפורום מתחילים |
לפני 7 שנים |