לא יודע מה איתכם אני קניתי פוט על הפוטסי...
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י formula, לפני 16 שנים
ג"קי ברוך והניתוח הטכני מחר (22.12.10) בצ"אט בשעה 14:30
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י ולרי.ס., לפני 16 שנים
אלון פיאדה והאגחים היום (19.12.10) בצ"אט
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י אלון פיאדה, לפני 16 שנים
קולפלנט לפני שבועיים המלצתי על המניה וגם עכשו
פוסט ראשון ותגובות | פוסט אחרון ע"י אבי121, לפני 16 שנים