שחקן מעוף
קבוצה: אדמין
הצטרף: 23.02.26
כותרת: Admin
מעקב
|
אלכס - זה ממש WINWIN ביחס למצב כעת ואם להיות לרגע צינים יצטר... בפורום שחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
שלום כהן.
יש מספר מצבים קלאסיים שדורשים גידור מטח:
1. אתה מח... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
ערב טוב.
אתה מעלה השערה שבפועל ניתן לבדוק אותה ממקרה עבר.
אמ... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
ערב טוב.
קודם כל פרופורציה - [BstockB="273011"] נייס [/Bstoc... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
סקירה לשבוע 23.6.24 בפורום שחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
ערב טוב.
נכנס לתוקף אז אפשר לנתח איך זה השפיע:
כמות האופציות... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
ערב טוב.
אתיחס לכלל הדברים שציינת ובסוף לאפשרות השקעה.
הודו ... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
שלום תום.
לא הייתי מסיק מכך ביחס לישראל. כרגע בשני המקרים אנ... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
שלום שני.
למה עלה? אם תוכלי להסביר לי אוכל גם לתמחר את זה. ב... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
צהרים טובים.
אני לא אוהב לומר על מגזר שלם שהוא מיצה את עצמו ... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים |