שחקן מעוף
קבוצה: אדמין
הצטרף: 23.02.26
כותרת: Admin
מעקב
|
סקירה לשבוע 22.12.24 בפורום שחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
ערב טוב.
בגדול, לא רואה סיבה שהמגזר יתן יותר מ s&p. גם לולו ... בפורום שחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
ערב טוב.
יש לא מעט סיבות לירידה אבל אני מסכים שמדובר באובר ש... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים | |
|
שלום אבנר.
האסטרטגיה נכתבת לפי מדד מדויק ומצוין. הנחת העבודה... בפורום שאלות לשחקן מעוף |
לפני 2 שנים |