התראות
נקה הכל
לרונן חוות דעתך לגבי כיל וחברה לישראל מחר?
כותב הנושא 19.12.09 19:04
לרונן שבוע טוב
הייתי שמח לקרוא את חוות דעתך לגבי [BstockB='281014'] כיל [/BstockB] [BstockB='576017'] וחברה לישראל [/BstockB] ,למחר והמשך מגמתם
תודה
לרונן חוות דעתך לגבי כיל וחברה לישראל מחר?
19.12.09 23:37