היי שחקן אנחנו רואים פער הולך וגדל בין דוחות הרווח המצוינים של הבנקים לבין מכפילי ההון הנמוכים שלהם.
האם השוק מתמחר פה סיכון אשראי סמוי שלא משתקף בדוחות, או שמדובר בהזדמנות ערך קלאסית?
שלום אשר.
אכן הדוחות מצויינים אבל פחות מכפי שהתרגלנו אבל זה לא הסיפור. ברמת המחירים הנוכחית, שהיא למעשה בועתית ביחס לרווחים על הבנקים לשמור
על תשואה על ההון של כ 15% ועוד פרמטרים אחרים שהם פחות ישימים לאורך זמן. מכאן, שהשוק כבר רואה מצב בו אין למניות הללו עוד לאן להמשיך ולכן
אנו מקבלים בהן ירידה, הגם שמדובר כמובן בחברות סופר רווחיות.
ראינו פרומו עם פועלים, וגם לאומי מהבוקר לא מרשימה במיוחד בדוח חיובי אבל לא כפי שניתן היה לצפות.
הוסף לזה רגולציה בעייתית וקיבלת חולשה שכל עוד וול סטריט לא תתקן ותוביל תנועה מעלה תתורגם לירידה במניות גם אם היום/מחר נקבל תיקון נקודתי.