עקב מכירת מניות ואגחים שנתנו תשואה יפה, נוצרה לי בעיה,
כסף בחשבון 🙂
רם - אפשר בבקשה מספר הצעות לאגחים בתשואות 10-20%
ללא הגבלת זמן להשקעה
( כמובן מבין את הסיכון באגחים עם תשואות כאלה, אבל מנסה לדלות בפינצטה )
תודה ויום טוב לכולם !!
מיכאל שלום,
אכן בעיה קשה יש לך 🙂
הכי מומלצת כרגע לדעתי [BstockB='1097229'] ב.יאיר [/BstockB] 6, יש סקירה רחבה על כך בפורום.
מומלצות נוספות (וגם עליהן כתבנו..), [BstockB='1082379'] טאואר [/BstockB] ג', [BstockB='1097229'] ב.יאיר [/BstockB] 5, דלק נדל'ן ג', אביב ד', טאגור א'.
נסתפק בינתיים בכך.
חובה עליך לבדוק היטב לפני רכישה...
בהצלחה.