שלום,
הייתי מעוניין בניתוח טכני של מניות ביומד-
כלל ביוטכנולוגיה, [BstockB='1104868'] אקסלנז,[/BstockB] ביוסל, בריינסויי, [BstockB='1095223'] ביולייט,[/BstockB] אבוג'ן, כן פייט, [BstockB='1094119'] קמהדע,[/BstockB] [BstockB='1101518'] ביוליין.[/BstockB]
או לפחות חלק מהן, כאלה שנראה לפי הניתוח הטכני שכדאי לקנות אותן.
תודה מראש.
שלום,
הייתי מעוניין בניתוח טכני של מניות ביומד-
כלל ביוטכנולוגיה, [BstockB='1104868'] אקסלנז,[/BstockB] ביוסל, בריינסויי, [BstockB='1095223'] ביולייט,[/BstockB] אבוג'ן, כן פייט, [BstockB='1094119'] קמהדע,[/BstockB] [BstockB='1101518'] ביוליין.[/BstockB]
או לפחות חלק מהן, כאלה שנראה לפי הניתוח הטכני שכדאי לקנות אותן.
תודה מראש.
עניתי לך על כל מניה בנפרד.
בהצלחה,
רונן