התראות
נקה הכל
טאו אגח
כותב הנושא 1.12.09 15:26
שלום חברים. מה הדעה לגבי האגח של טאו (בעיקר ג). האם ישלם את התשלום הקרוב?
תודה, רון
טאו אגח
1.12.09 15:29
שלום רון,
מצב החברה לא טוב.
אם [BstockB='338012'] מר [/BstockB] בן דב יזרים כספים לחברה - יכול להיות טוב למחזיקי האג'ח.
ואם לא יזרים- לא יכול להיות טוב למחזיקי האג'ח.