התראות
נקה הכל
שלום שחקן מעוף
כותב הנושא 7.11.09 14:09
רציתי לשאול אותך לגבי מניות התקשורת [BstockB='1101534'],סלקום [/BstockB] [BstockB='1083484'] ופרטנר.[/BstockB] האם הן אטרקטיביות כרגע כשהשוק עשה מהלך מאד גדול קדימה וכן לגבי מניית אסם.המון תודה ושבת שלום.
שלום שחקן מעוף
7.11.09 20:49
סקטור התקשורת [BstockB='230011'] בזק [/BstockB] עדיפות ראשונה [BstockB='1083484'] פרטנר [/BstockB] שנייה .
שלום שחקן מעוף
כותב הנושא 7.11.09 21:14
תודה רבה.