התראות
נקה הכל
טאואר
כותב הנושא 24.11.09 23:19
ישנה שאלה על מניית [BstockB='1082379'] טאואר.[/BstockB] קניתי בשער 384.האם כדי להחזיק אותה לטווח ארוך?
טאואר
24.11.09 23:25
התשובה באחד הסקירות של השחקן, תשתמשי ב'חיפוש'.
טאואר
25.11.09 10:34
יש למכור את המניה ולעבור לאג'ח להמרה ג' או ה'.
סקירה בפורום אג'חים בנושא.
זו גם דעתו של שחקן.